Alla inlägg den 15 februari 2011

Av carola carola - 15 februari 2011 21:11

Dagen har rullat på...umgåts med anna hennes son är sjuk så hon va hemma wiihee..så blev många kannor kaffe hihi:) så fort tiden kan gå när man bara snackar:)

sen körde jag ut till stallet

skulle fattat att hästen va på dåligt humör när hon stod uppbunden i stallgången och slängde runder med huvet... inte första gången...men tänkte inte alls på det:( så idag gick det verkligen inte bra...efter 20minuter hoppade jag av och gick in med henne igen inte lönt när hon är på det humöret... jag blev besviken och ganska så irriterad på mig själv att jag inte fatta det tidigare!!! men men ska inte klaga hon har verkligen varit duktig den senaste veckan och även våra kära djur har sina dåliga dagar:) Hoppas bara på att det är bättre imorgon...


Imorgon är det arbetsträning igen:) ska bli roligt som alltid när jag är där trivs jätte bra med allt och alla där så skönt!!


såg klart på första säsongen av solsidan igår så nu tänkte jag börja på andra wiihee

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards