Alla inlägg den 14 februari 2011

Av carola carola - 14 februari 2011 21:38

Ganska så konstigt att vissa tror dom känner en bättre än en själv....utan att ha träffat mig hmmm jaja inget att bry sig om inte jag som har de största problemen tydligen.


Då har jag tränat dressyr för hector ikväll och det gick jätte bra:) stora framseg sedan förra veckan och det är jätte kul:) men en stor utmaning med denna häst, ibland tvivlar jag på att jag ska fixa det men nu går det åt rätt håll och då känns det mycket bättre...hon är så speciell för mig som det känns nu så vill jag aldrig bli av med henne!!!


har snackat lite med evelina nu ikväll, skönt att jag kunde hjälpa dig med det bara att fortsätta låt inte det styra ditt liv vet hur det är!:(


har blivit beroende av solsidan vilken rolig serie haha just nu tittar jag på den första säsongen och ska snart börja på den andra:) 


nä nu ska jag ut med honey en sväng innan sängen kallar och solsidan igång

Av carola carola - 14 februari 2011 09:56

Vilken trevlig helg jag har haft wiiheee...

lördagskvällen va jag iväg drack snacka massa och självklart melodifestivalen hihi en riktigt lyckad kväll:)

mådde som jag förtjänade igår hihi lite för många öl men va gör det??

tack för en underbar kväll!

igår va en riktig slappedag...va tvungen att gå till rinnebäck för att hämta bilen...blev då bjuden på mat och kaffe mumsigt:)

honey va med och det uppskattades av familjen persson hihi

senare på kvällen va det bara att köra till stallet....alltid ett måste men hon va superduktig,


snart så är det arbetsträning tjooohooo love It!! sen ett jäkla möte ett måste...ikväll blir det dressyrträning för hector igen med hästen ska bli riktigt kul


ha en bra dag alla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards