Alla inlägg den 11 februari 2011

Av carola carola - 11 februari 2011 22:26

Ikväll är det fredagdsmys:) bara jag och Anna...en helt underbar kväll massa snack, film fixa naglar m.m hihi älskar verkligen dessa kvällar med min Anna:)


Har även varit i stallet hos min häst, blev som planerat longering och hon va jätte duktig idag me fast hon försökte hitta på saker att vara rädd för i ridhuset hehe vad hade jag gjort utan henne?? hon har hjälpt mig igenom så mycket.


körde hem till mina föräldrar me en sväng lagom tid att komma så fick jag middag idag me hehe ens föräldrars mat är bäst:) och Annas köttbullar dom är fan grymma hihi


nä nu tillbaka till massa flabb

trevlig kväll alla

Av carola carola - 11 februari 2011 13:14

   Honey och Bobo kärlek på hög nivå som jag längtar till sommaren:)

Av carola carola - 11 februari 2011 12:10

Då har jag kommit hem efter läkar besöket, det gick verkligen bra underbar läkare har jag fått som verkligen lyssnade på mig. känns verkligen så skönt:)

Gick in på apoteket för att hämta ut min medicin..trodde jag hade frikort ännu men det visade sig att det gick ut igår suck....typiskt jaja va bara att lämna stället utan mina mediciner som skulle gå på 1200kr:( får försöka ordna fram lite pengar MÅSTE ju ha dom!!!


Nu blir det lunch...tror jag skiter i att städa idag....

Av carola carola - 11 februari 2011 09:37

då va det äntligen fredag wiiheee....helgen är alltid speciell även för mig.

snart väntas ett läkarbesök, tänkte att det kanske skulle vara bra att ha en läkare som kan skriva ut mina recept så jag slipper köra skåne runt:)


sen blir det lite städning hade jag tänkt...men om jag känner mig själv rätt så kan de beslutet ändras ganska fort hihi inget kul med städning med ett måste:(


stallet ska jag me till:) tänkte longera henne idag...hon ska inte vila en enda dag så gäller att variera sig, och än sålänge har det gått super:)


vad kvällen har att bjuda på får vi se...imorgon är det melodifestivalen igen wiiheee och då ska vi vara i rinnebäck längtar massor alltid så trevligt.


nu tid att fixa sig lite så man kommer i tid

Av carola carola - 11 februari 2011 00:27

ja då har jag bytat blogg nu  

blev trött på den andra som jag haft.

här kommer jag att skriva precis det jag känner för mina tankar och mina åsikter.


nu väntas sängen honey har redan lagt sig hihi


natti natti

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards